dimarts, 14 de juny del 2016

Totes les coses que he après aquest curs

10 COSES QUE HE APRÈS AQUEST CURS:

-He après a dibuixar encara mes millor.

-He après una miqueta aceptar de que he de fer els deures perque hem queixava.

-He après anar sol des de casa al col·legi.

-He après canviar-me sol amb la roba.

-He après noves coses de mates amb el Victor.

-He après coses noves de lengua amb Elena.

-He après a no enfadar-me amb ningú.

-He après a no fer tonteries.

-He après a estudiar nous països i continents.

-He après a llegir més.

5 COSES QUE HE DE MILLORAR:

-He de millorar a no queixar-me dels deures.

-He de millorar a no fer el xulo.

-He de millorar ser bona persona.

-He de millorar a no distreure'm quan llegeixo.

-He de millorar a no dir paraulotes.

5 COSES QUE M'HA AGRADAT DEL COLE/CLASSE:

-M'agradat fer el calendari del barça.

-M'agradat molt les excursións.

-M'agradat que hagi vingut a nostre classe el Ivan.

-M'agradat fer treballs amb el ordinador.

-M'agradat molt fer de caixer i cuiner en el bar.

5 COSES QUE VOLDRIA FER/ CANVIAR EL CURS QUE VE:

-Voldria canviar de que les taules i cadires estiguessin cap a la pissara com els instituts.

-Vull canviar per una nova classe.

-Voldria que el Dani estigués amb nosaltres el curs que ve.

-Vull fer un altre vegada el calendari del barça.

-Vull que vinguin encara nous alumnes.

Abel Jesús

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada