dimarts, 14 de juny del 2016

Totes les coses que he après aquest curs.

10 COSES QUE HE APRÈS AQUEST CURS

-He après a saber dibuixar una mica mes.

-He après a no bloquejarme amb un treball.

-He après a saber utilitzar mes un ordinador.

-He après a buscar mes informació al ordinador.

-He après a jugar a básquet a l'escola.

-He après a situar les coses en els mapes del món.

-He après a jugar als escacs.

-He après a buscar noticies al diari i resumir-les.

-He après paraules de futbol que no sabia.

-He après a utilitzar els trucs de google.


5 COSES QUE HE DE MILLORAR

-He de millorar una mica l'entrada de básquet.

-He de millorar a no estar pendent dels altres.

-He de millorar els accents.

5 COSES QUE M'HAN AGRADAT  DEL COLE/CLASSE

-M'agradat participar als Jocs Florals.

-M'agradat jugar els partits de básquet .

-M'agradat la sortida del tennis.

-M'agradat el projecte del fútbol.

-M'agradat fer el curt de Barcelona Aula Mobil.

5 COSES QUE VOLDRIA FER/CANVIAR EL CURS QUE VE

-Canviar els ordinadors.

-Voldria anar a una bolera.

-Voldria fer una lliga de fútbol.

-Voldria tornar a fer la sortida a les golondrines.

-Canviar les pilotes de futbol per unes que siguin millors.



     Sergi











































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada